fbpx

Reprezentant comercial / Asistent manager / Secretariat

Candidatul ideal

  • Căutăm o persoană dinamică cu simț de răspundere și comunicativă
  • Absolvent de studii tehnice sau economice medii / superioare
  • Cunoștințe bune de operare PC: MS Office WORD, EXCEL, navigare internet, Autocad
  • Aptitudini de planificare a activității la un nivel avansat
  • Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine pozitivă în relația cu partenerii de afaceri
  • Cunoștințe în tehnica vânzărilor
  • Abilități de comunicare și interacțiune cu oamenii
  • Abilități de negociere
  • Capacitatea de a crea oferte comerciale pentru clienții existenți și noi
  • Permis de conducere categoria B, posibilitatea de a lucra și pe teren

Descrierea jobului

  • Responsabilități comerciale – tehnice
  • Gestionarea solicitărilor primite de la clienți / agent vânzări
  • Prospectare și atragere de noi clienți, cât și fidelizarea celor deja existenți, în conformitate cu strategia comercială a companiei
  • Crearea ofertelor comerciale pentru clienți
  • Corespondența cu clienții în vederea contractării
  • Plasarea și gestionarea ofertelor
  • Raportarea săptămânală a activității către managementul companiei

Beneficii:

  • Salariu fix
  • Bonusuri corelate cu vânzările

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, poți îndeplini responsabilitățile cerute și îți dorești să te dezvolți odată cu noi, așteptăm să ne contactezi pentru un interviu.

Ne puteți trimite CV-urile pe adresa de email office@austing.ro

Autentificare

Ai uitat parola?

Creezi un cont?