Valorificând experiența acumulată de-a lungul celor 24 de ani de activitate în domeniul managementului situațiilor de urgență, societatea noastră dispune de mijloacele logistice (cadre tehnice, personal autorizat, săli de curs, atelier verificat-încărcat stingătoare, magazin desfacere materiale P.S.I., mijloace de transport, etc.) necesare prestării serviciilor pe linia apărării împotriva incendiilor.
Venind în întâmpinarea necesităților dumneavoastră de a vă proteja propria afacere, vă oferim servicii de consultanță în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor, care vă garantează îndeplinirea de calitate a obligațiilor ce vă revin în baza prevederilor art. 19 din Legea nr. 307/ 2006 , privind apărarea împotriva incendiilor, precum și adaptarea documentațiilor existente la standardele Uniunii Europene în acest domeniu.
Organizarea apărării împotriva incendiilor
- Preluarea tuturor responsabilităților pe linia apărării împotriva incendiilor și reprezentarea în relațiile cu organele Inspectoratului pentru Situații de Urgență
- Întocmirea actelor de autoritate ale administratorului sau conducătorului instituției
- Întocmirea documentelor specifice activității de apărare împotriva incendiilor
- Întocmirea planurilor de intervenție și avizarea acestora de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență
- Întocmirea tematicilor anuale pentru instruirea salariaților pe categorii de personal
- Efectuarea instruirii salariaților în domeniul situațiilor de urgență
- Executarea lucrărilor de ignifugare a materialelor combustibile
- Verificarea și încărcarea stingătoarelor de incendiu de toate tipurile
- Comercializarea mijloacelor și echipamentelor tehnice din domeniul PSI
- Evaluarea capacității de apărare împotriva incendiilor
Astăzi AUSTING COM vă oferă soluția potrivită pentru necesitățile dumneavoastră în domeniu, de la un apartament de bloc la o vilă, de la un mic magazin la un supermarket, de la un mic atelier la o platformă industrială, sedii bancare, aeroporturi, muzee, parcări sau clădiri înalte de birouri; toate acestea își găsesc soluția adecvată ca un rezultat al experienței și profesionalismului cu care abordăm solicitările clienților noștri.
Specialiștii noștri vă vor ajuta să identificați neconformitățile și riscurile de securitate din zona dumneavoastră de activitate și vor lucra alături de client pentru a configura soluția potrivită fiecărui caz în parte, pentru a satisface nevoile reale indiferent de mărimea sau complexitatea proiectului.
Personalul societății noastre este atestat și efectuează lucrări de întreținere la toate tipurile de instalații aferente sistemelor de securitate, efectuând lucrări de calitate în diverse domenii unde se regăsesc astfel de sisteme. Calitatea lucrărilor este garantată și de certificatul ISO 9001 precum și de procedurile ce reglementează și guvernează întreaga noastră activitate, asigurând astfel un nivel constant și uniform al serviciilor noastre.
Având o mare mobilitate și flexibilitate, putem instala și întreține orice proiect, în întreaga țară.
Organizarea de cursuri de formare profesională pentru adulți pe ocupații din domeniul SITUAȚII DE URGENȚĂ furnizor de formare profesională acreditat A.N.C (Autoritatea Națională pentru Calificări), ce organizează cursuri în diverse domenii de activitate, avizate de Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale și Ministerul Educației, Cercetării și Tineretului. Eficiența serviciilor oferite de firma noastră este datorată lectorilor și colaboratorilor noștri, cu o înaltă pregătire profesională. Cursurile se finalizează cu examen de absolvire, după care se eliberează certificate recunoscute pe plan național. Cursurile se desfășoară în conformitate cu legislația actuala de pregătire a adulților, iar societatea noastră asigură atât pregătirea teoretică cât și practica fiecărui curs.
- Dispune de personal bine pregătit
- Competență profesională, formatori
- Receptivitate față de nevoile cursanților
- Servicii la prețuri accesibile
- Spații adecvate, bine dotate, pentru organizarea cursurilor
Cursurile oferite reflectă ultimele tendințe în domeniu și sunt conforme cu standardele europene în educația asistată de calculator și cu legislația în vigoare.
Obiectivul prioritar al activității noastre este să răspundem cerințelor de pregătire ale beneficiarilor noștri, argument de a ne considera un viitor partener de încredere pentru dumneavoastră.
Contactați-ne cu încredere.Vă răspundem la toate întrebările în cel mai scurt timp.
NOTA:
- Cursurile se țin în limita locurilor disponibile
- Programarea unui curs se face în condițiile formării unui grup de minim 10 persoane
- Plata unui curs se face la înscriere cu numerar sau cu O.P. pe perioada cursului
- Nu sunt primiți la examen cei care nu au efectuat plata
- Nu percepem taxe de înscriere sau de examen, ci numai taxa de participare la curs
- Conform Codului Muncii și O.G. 129/2000 formarea profesională este scutită de plată TVA