Reprezentant comercial / Asistent manager / Secretariat

Candidatul ideal

  • Cautam o persoana dinamica cu simt de raspundere si comunicativa
  • Absolvent de studii tehnice sau economice medii / superioare
  • Cunostinte bune de operare PC: MS Office WORD, EXCEL, navigare internet, Autocad
  • Aptitudini de planificare a activitatii la un nivel avansat
  • Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine pozitiva in relatia cu partenerii de afaceri
  • Cunostinte in tehnica vanzarilor
  • Abilitati de comunicare si interactiune cu oamenii
  • Abilitati de negociere
  • Capacitatea de a crea oferte comerciale pentru clientii existenti si noi
  • Permis de conducere categoria B, posibilitatea de a lucra si pe teren;

Descrierea jobului

  • Responsabilitati comerciale- tehnice:
  • Gestionarea solicitarilor primite de la clienti / agent vanzari
  • Prospectare si atragere de noi clienti, cat si fidelizarea celor deja existenti, in conformitate cu strategia comerciala a companiei
  • Crearea ofertelor comerciale pentru clienti
  • Corespondenta cu clientii in vederea contractarii
  • Plasarea si gestionarea ofertelor
  • Raportarea saptamanala a activitatii catre managementul companiei

Beneficii:

  • Salariu fix
  • Bonusuri corelate cu vanzarile

Daca te regasesti in descrierea de mai sus, poti indeplini responsabilitatile cerute si iti doresti sa te dezvolti odata cu noi, asteptam sa ne contactezi pentru un interviu.

Ne puteti trimite CV-urile pe adresa de email office@austing.ro